Hinnang
Eric Saksi loovtöö “Arvuti monitori ülesehituse tutvustamine”
Juhendajad: Kaili Tomson, Silver Soome
Ericu loovtöö tegemine hakkas veidi hiljem, kuna loovtöö teema vahetus. Tema uus loovtöö teema oli arvuti monitori lahtivõtmine. Toeks oli talle ka teine juhendaja.
Uue loovtöö teema mõtles ta iseseisvalt välja ning kohe alguses tundus, et ta on ise teemast väga huvitatud. Koos lisasime loovtööle ka mõtte informaatika tunni läbiviimisest, mis eriolukorra tõttu muutus hoopis õppevideoks.
Loovtööga tegelemine toimus lainetena - vahepeal olid suured pausid, vahepeal tegi palju korraga. Suurim probleem oli sobiliku kuvari leidmine. Kui selle kätte sai, hakkas aktiivselt selle lahtivõtmisega tegelema. Ta lisas kõik osad monitorist puulauale koos nimetustega ning seda lauda saab kasutada õppematerjalina.
Koostöö juhendajaga sujus kõige paremini näost-näkku. Juhendaja märkustega ning parandustega nõustus ta ning peaaegu kõik parandused viis ta sisse.
Eelkõige vajab arendamist ajaplaneerimine. Eric tunnistas ise ka, et tekkisid pikemad pausid, mis lõpus loovtöö tegemise raskemaks tegid. Arendamist vajab ka veel blogi täitmine, eelkõige õigekiri ning tegevuste pikem kirjeldamine.
Õppevideo tegi Eric korduvalt ümber ja see muutus iga korraga paremaks. Õppevideo tegemisel andis ta endast parima. Korduvalt ümber tegemine oli ajakulukas. Selle käigus õppis ta kuvari üleehitust hästi tundma. Õppematerjaliks tehtud lauaplaat osadega tuli hästi välja. Arvestades olukorda ning viimase hetkel väljundi muutmist, on minu hinnangul loovtöö saavutanud oma eesmärgid ning seda võib hinnata “arvestatud” hindega.
Juhendajad: Kaili Tomson, Silver Soome
Ericu loovtöö tegemine hakkas veidi hiljem, kuna loovtöö teema vahetus. Tema uus loovtöö teema oli arvuti monitori lahtivõtmine. Toeks oli talle ka teine juhendaja.
Uue loovtöö teema mõtles ta iseseisvalt välja ning kohe alguses tundus, et ta on ise teemast väga huvitatud. Koos lisasime loovtööle ka mõtte informaatika tunni läbiviimisest, mis eriolukorra tõttu muutus hoopis õppevideoks.
Loovtööga tegelemine toimus lainetena - vahepeal olid suured pausid, vahepeal tegi palju korraga. Suurim probleem oli sobiliku kuvari leidmine. Kui selle kätte sai, hakkas aktiivselt selle lahtivõtmisega tegelema. Ta lisas kõik osad monitorist puulauale koos nimetustega ning seda lauda saab kasutada õppematerjalina.
Koostöö juhendajaga sujus kõige paremini näost-näkku. Juhendaja märkustega ning parandustega nõustus ta ning peaaegu kõik parandused viis ta sisse.
Eelkõige vajab arendamist ajaplaneerimine. Eric tunnistas ise ka, et tekkisid pikemad pausid, mis lõpus loovtöö tegemise raskemaks tegid. Arendamist vajab ka veel blogi täitmine, eelkõige õigekiri ning tegevuste pikem kirjeldamine.
Õppevideo tegi Eric korduvalt ümber ja see muutus iga korraga paremaks. Õppevideo tegemisel andis ta endast parima. Korduvalt ümber tegemine oli ajakulukas. Selle käigus õppis ta kuvari üleehitust hästi tundma. Õppematerjaliks tehtud lauaplaat osadega tuli hästi välja. Arvestades olukorda ning viimase hetkel väljundi muutmist, on minu hinnangul loovtöö saavutanud oma eesmärgid ning seda võib hinnata “arvestatud” hindega.
Kaili Tomson
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar